Tuesday, August 30, 2011

minggu pengenalan clinical year

5th sept...takutnya saya...sebabnya??? huhu... saya tak sedia nak melangkah masuk ward... ramai kawan2 duk comment2 kat fb... ada yang macam dah prepare, ada yang macam tak prepare, tak prepare macam mana saya pun tak tahu lah bagi they all...

saya pulak, senyap terus dari sebarang comment2 about preparation ni... malas nak comment apa2... sebab saya takut... setakat hari raya hari ni, saya tak baca book pun lagi... baca talley tak sampai 10pages...tu pun 2-3 bulan lepas... masa berkobar2 dulu nak baca... last2, 1 word pun tarak...

mula2 memang berazam nak jenguk2 lah book time cuti ni... tapi banyak sangat aktiviti2 cuti yang lain... start esok mungkin nak kemas2 sikit barang nak bawa gi asrama... and plan baru, nak banyak study time elementary week nanti...elementary week seminggu, friends, please help me ya...

Selamat Maju Jaya!!!

No comments:

Post a Comment