Monday, August 29, 2011

jalan jalan terengganu 2011

Bulan puasa tahun 2011 ni memang banyak jalan2... berapa hari je berbuka kat rumah... tapi seronok juga... luas perjalanan, luas pengalaman...kan2??? On the way balik Kelate hari tuh, singgah sehari berjalan2 kat Terengganu Darul Iman... Antaranya, opkos la Masjid Kristal...

my mum and the only son... sama tak???

masjid kristal... cuba teka kenapa dinamakan masjid kristal???

sebabnya... ada kristal dekat 4 menara  masjid ni... ni pemandu pelancong ye yang tell me... saya pun baru tahu, ingat ke sebab kubah dia kilat2...

saya orang malaysia!

ni dia mintak nak ambik gambar.

saya dan umi saya... kaki jalan...

pemandu pelancong dekat terengganu... pemalu siket ni... macam la kita nak ngorat dia... hahaha

akhirnya, sampai juga kat sini... biasa lalu2 tengok dari kejauhan je...


terengganu yang famous dengan batu bersurat...


Terengganu yang nice... lepas ni nak pergi taman tamdun Islam pula... bulan puasa tak buka... lain kali lah, pergi the whole famili baru syok... dan nak pergi juga pulau2 kat Ganu... hehehehe...

1 comment:

  1. kuat betoi jalan2 bulan puasa ni.xpenat ke,haha...

    ReplyDelete