Monday, August 29, 2011

kuantanians buka puasa shame-shame...

Dah lama teringin nak buka puasa dekat padang tepi masjid... Tahun lepas nak pergi buka tiba2 hujan... So, balik semula buka puasa kat rumah... Best3...

Dah lama dah rancang nak buka puasa sekali dengan classmates yang duk Kuantan... Tapi selalu tak terjadi... hehehehe... Tapi tiba2, pada suatu hari Aina mesej... "Jom buka puasa kat padang"... Pastu senang je saya jawa "Jom..."...hahahahahah... So, berkumpullah saya, Aina, Safina, Asma dan Hanis... and plus lagi 2 orang, adik saya, Aiman and my mum... mana boleh tinggal depa niyh...huahahaha...


umi saya, peneman setia... hehe

adik bongsu, pengikut setia saya...hahahah

ramainya orang... seronok tengok ramai2 macam ni.

riadah di bulan ramadan... siap bawa anak kecik lagi tuh....

pnut, aina, hanis, saya, aiman and asma...

pnut yang busy kerja tapi kena paksa datang...hahahah....takpela pnut oi,berbaloi, awak dapat parking mudah hari tuh kan?...hehehe

tengok, saya siap bawa bekal lagi taw!

cik asma yang comel

haaa, yang ni x berapa nak comel... apa niyh!!! mesej ja... msg aina and hanis kot ni... flight they all delay.
Kalau sesiapa Kuantanian yang tak terajak tu... kami mohon maaf banyak2 ye... last minute punya plan... contact pun dah petang nak asar dah... lain kali kita buka pose shame2... Semoga ukhwah kami suci dan kekal sampai ke syurga~

No comments:

Post a Comment