Wednesday, September 28, 2011

3rd week of clinical year

any comment???hehehe...blur to still ada....risau fikir mcm mana nak siapkan clerking notes, case write-up, case presentation... seminar lagi... hukhukhuk... sebenarnya boleh je... bila fikir2, alasannya cuma time management la...

Susah jugak mau follow-up sorang2 patient ni... pagi susah nak kacau sebab ward macam kelam kabut... kalau sempat pun, clerk je la... nak examine patient tak sempat... pastu kejar2 kelas... pastu lunch time pule... petang patient tidur, kelas pun ada... asar dah waktu melawat... malam badan saya dah penat... nak study lagi... hukhuk... banyak betul aku mengeluh...huahahahah....

Tapi ni lah realitinye... kalau 1 minggu follow-up 1 patient??? 10 minggu dapat la 10 patient... tapi boleh ke??? macam tak, patient discharge lagi...bukan tak suka patient discharge... heheh... suka.... saya gembira untuk dia sebab dia dah sihat, boleh jumpa famili... takpe, boleh cari patient lain kan... ye dak?

Apa2 pun Syuha, please manage your time well, pagi2 plan dulu target apa untuk hari itu ye....

Dan sekarang saya rasa kaki saya sangat tough.... hahahah... sebab berdiri 5 hours pun no hal lah...

No comments:

Post a Comment