Wednesday, August 8, 2012

sedapnya ice cream free...

free la ice cream...mak aku yang bayooo...hahahahaha....

wah wah wah...ramainya manusia.... kenapa ni?ada apa?


gambo ni aku copy kat fb...ni kat ecm...mereka beratur panjang nak dapatkan eskrem free...eskem mahey~
jeng3...eskem ni la...free, 1 scoop je pon...berator mak ai...panjaaaaaang~~~~~
Aku pon xpernah makan eskrem ni...biasa la orang kampong...1-2 tahun lepas baru taoo baskin robbins ni eskrem...hahahahahha....

Takpelah, rezeki jangan ditolak...kalau ada masa free, g lah berator...aku dah dapat eskrem jugak...eskrem ni memang febret aku...tapi aku xsuka eskrem mahal2, yang muak2, rasa susu...(skali skala org nak belanja boleh je...hahahahha) dulu tiap2 hari beli eskrem, balik kelas je singgah kat cafe bli eskrem, sampai orang jual eskrem dah cam dah aku ni..hahahahahah...

ni je la eskrem yang aku dapat makan...alhamdulillah... walls neapolitan...aku ambik coklat 2 scoop, vanilla 2 scoop...pink bio je la kat situ...
Moral of the story: Aku suka eskem perisa coklat, dulu buat air milo pastu keraskan...hahhahaha...lama dah tak buat...<ade kaitan ke moral of the story?? @_@  Bersyukurlah dengan rezeki yang ada... ^_^

rindu eskrem ni... nanti aku nak bagi anak2 aku makan eskrem ni je...huhu

1 comment:

  1. haha like ayat last tu syu!
    "rindu eskrem ni... nanti aku nak bagi anak2 aku makan eskrem ni je.."
    haha!

    ReplyDelete